Návštěva Slovácka

11.05.2019

Dnes kampaň na mém milovaném Slovácku. Nejprve jarní otevírání pramenů v Luhačovicích na pozvání Štěpán Slovák, který je nejmladším na naší ODS kandidátce (21 let!). Moc prima kluk. Před modrou oktávií dáváme najevo jedno: opravíme Evropu super českým stylem. Jeho máma nás provedla historií lázní: na foto panelu za námi jsou dávní "Luhačovičtí vzduchoplavci", tedy tlouštíci, kteří museli s břichem cvičit v první řadě. Já ho radši schovávám za naší průvodkyní.. Zdejší léčivé prameny působí blahodárně na hlasivky. Budeme je v Evropském parlamentu potřebovat, protože jsme srdce Evropy, které "chce být slyšet". Luhačovický Okrašlovací spolek Calma v dobových kostýmech připravil slavnostní průvod lázněmi a starosta s námi rád poobědval... A pak rovnou na vinařský košt do Starého Města u Uherského Hradiště. Dlouholetému starostovi Stanislavu Gregůrkovi jsem poděkoval za to, jak zvelebil Velehrad, a kamarádovi Liboru Karáskovi za to, jak povznesl Uherské Hradiště. Do držky jsem na koštu nedostal. Nepřijel jsem provokovat. Přijel jsem mezi přátele. Moc díky!

Alexandr Vondra - poslanec Evropského parlamentu za ODS
(c)2019 Všechna práva vyhrazena | Zadavatel: ODS / Zpracovatel: ODS
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky