Milion chvilek pro demokracii - Letná 23.6.2019

23.06.2019

Dnes Letná 2019. V listopadu 89 jsem byl na tribuně, dneska rád mezi lidmi. Těch čtvrt milionu opravdu přišlo. Zastavil jsem se u stánku Revue Fórum a děkuji jeho fotoreporterce Tereze Anně Stegmannove za natoceni panoramatického videa na můj mobil. Já bych ve svém věku už na tu střechu auta bez poškození sebe nebo vozu nevylezl... A teď pár slov k tomu největšímu táboru lidu od 89'. 1) Velká úcta všem lidem, kteří přišli. Viděl jsem samé krásné tváře. Elita národa. Probuzený lid. 2) Poklona organizátorům. Celé ty dva měsíce se podle mě snažili vystoupení řečníků balancovat tak, aby se nedostali na kluzký led. Jasně, že dnes zaznělo občas něco, co mi zdvihlo obočí, ale v souhrnu fakt dobrý. Mladí se poučili. 3) Babiš podle mě neodstoupí, ale už si netroufne jít do předčasných voleb, protože by je nevyhrál. Bude nutné v tlaku po prázdninách dál pokračovat. Není to sprint, ale běh na delší trať. Ale s krásnými lidmi, kteří zaplnili Letnou, ho zvládneme. Bude fakt líp.

Alexandr Vondra - poslanec Evropského parlamentu za ODS
(c)2019 Všechna práva vyhrazena | Zadavatel: ODS / Zpracovatel: ODS
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky